Group 23Fill 298Fill 298Fill 298 credit-card 6A17E06C-0A5B-4E4C-AAEB-9E6D242B3D76 Created with sketchtool. - + Group 2 Created with Sketch. application-form Created with Sketch. Group 10 Created with Sketch.

REKLAMACIJE I POVRAT ROBE

KAKO POSTUPITI U SLUČAJU ZAMJENE ILI POVRATA ROBE?

1. Ispunite unaprijed ispisani obrazac za povrat koji ste dobili s fakturom. Ako ste zagubili obrazac, ne brinite! Novu možete preuzeti i isprintati OVDJE.

2. Stavite neiskorištene artikle koje želite vratiti u njihovo originalno pakiranje s ispunjenim obrascem. Uklonite sve naljepnice za otpremu s originalne kutije.

3. Ako više nemate originalnu kutiju, možete koristiti drugu ambalažu. Zapakirajte kutiju tako da se ona i njezin sadržaj ne oštete tijekom transporta. Ono što je najvažnije, nemojte zalijepiti originalnu kutiju za cipele jer ćete je tako oštetiti!

4. Ispunite obrazac na ovoj poveznici svojim osobnim podacima kako biste generirali otpremnu oznaku ili kod. U polje "Referentni broj" unesite broj narudžbe. Za vraćanje pošiljke koristit ćete ovu naljepnicu ili kod.

5. Na svoju e-mail adresu primit ćete detaljne upute o slanju pošiljke, zajedno s oznakom pošiljke.

6. Preporučamo da sačuvate e-mail s brojem pošiljke u slučaju da trebate podnijeti reklamaciju vezanu uz dostavu.

7. Naknada za ovu uslugu iznosi 5 €, koja će biti odbijena od ukupnog iznosa za vraćenu robu.

POD KOJIM UVJETIMA SE ROBA MOŽE ZAMIJENITI ILI VRATITI?

1. Roba se mora vratiti u roku od 30 dana od primitka.

2. Roba se ne smije nositi i mora biti pogodna za daljnju prodaju.

3. Roba mora biti zamotana u originalno pakiranje, koje se ne može oštetiti. Svaka upotreba zaštitne trake, natpisa, naljepnica, rupa, prljavštine, masti, vlage itd., smatra se oštećenjem ambalažnog materijala.

4. Isprobajte robu u čistom i suhom unutarnjem okruženju, jer se vaša pritužba ili zahtjev za zamjenu robe može podmiriti samo ako je roba čista, neoštećena, neoprana, suha i s originalnim naljepnicama.

5. Isprobajte kupljene cipele na čistoj i suhoj površini, primjerice kod kuće na tepihu, podnim pločicama itd. Ako odlučite vratiti robu ili podnijeti pritužbu, a potplati pokazuju znakove hodanja ili (iako neznatne) istrošenosti, vaša pritužba se ne može prihvatiti. Kutija je dio proizvoda, a u slučaju povrata robe ili zamjene čak i kutija mora biti čista i u dobrom stanju kao i cipele unutar nje.

6. Ako se utvrdi da je vraćena roba oštećena na način koji ne može biti uzrokovan njenom proizvodnjom (ogrebotine, mrlje, otkinuti zatvarači itd.), ista roba će vam biti vraćena po vašoj cijeni.

POSTUPAK U VEZI S PRIGOVOROM:

Prije nego što se odlučite za podnošenje prigovora, pažljivo pročitajte Pravilnik za Prigovor, gdje ćete pronaći sve podatke potrebne za podnošenje prigovora te formulacije svih prava i obveza prodavatelja i kupca.