Jeste li sigurni da želite izvršiti ovu akciju?
Neispravna roba bit će zamijenjena!
Postupak zamjene/povrata robe u roku od 30 dana
Za narudžbe poslane od 1. studenog do 15. prosinca, rok za povrat robe produljuje se do 15. siječnja sljedeće godine.
1. Ispunite unaprijed odštampani obrazac za povrat robe koji ste primili uz dostavu zajedno s odgovarajućim računom. Ako više ne možete pronaći račun, nema problema, možete pronaći i ispisati novi za ličnu upotrebu OVDJE.
2. Stavite robu koja se vraća neiskorištenu u originalnu ambalažu zajedno s ispunjenim obrascem za vraćanje i kopijom odgovarajuće fakture.
3. Pokušajte omotati kutiju na način koji sprječava oštećenje kutije i njezinog sadržaja tijekom transporta. Najbolji materijal za zamotavanje kutije je omot s vazdušnim mjehurićima, smeđi papir ili veća kutija. Istu ulogu može imati i jaka plastična vrećica. Nemojte uništiti originalnu kutiju za cipele izravnim zatvaranjem!
4. Pakiranu robu pošaljite u našu trgovinu na sljedeću adresu:
EXPANDECO - NORDBLANC
Božidara Adžije 23/2
10000 Zagreb
Nemojte vraćati robu metodom „cash-on-delivery” ni pod kojim okolnostima! Takva dostava neće biti prihvaćena i vaš zahtjev neće biti riješen. Preporučujemo da paket pošaljete preporučenom poštom sa sadržajem u iznosu cijene robe. Tu će vam uslugu ponuditi nositelj poštanske dozvole koji vam šalje paket. Ako se paketu nešto dogodi na putu prema nama, dobit ćete svoj novac natrag naprotiv podnošenja potvrde o slanju.
Pregledat ćemo robu po povratku i obavijestiti vas e-mailom o mogućem roku za rješavanje vašeg slučaja i kada se očekuje da će vam zamjenska roba biti poslana natrag.
Datum isporuke zamjenske robe ovisi o trenutnoj raspoloživosti zaliha. Ako je roba na zalihi, dostavit ćemo vam potrebnu veličinu putem povratne pošte.
1. Roba se mora vratiti u roku od 30 dana od primitka.
2. Roba se ne smije nositi i mora biti pogodna za daljnju prodaju.
3. Roba mora biti zamotana u originalno pakiranje, koje se ne može oštetiti. Svaka upotreba zaštitne trake, natpisa, naljepnica, rupa, prljavštine, masti, vlage itd., smatra se oštećenjem ambalažnog materijala.
4. Isprobajte robu u čistom i suhom unutarnjem okruženju, jer se vaša pritužba ili zahtjev za zamjenu robe može podmiriti samo ako je roba čista, neoštećena, neoprana, suha i s originalnim naljepnicama.
5. Isprobajte kupljene cipele na čistoj i suhoj površini, primjerice kod kuće na tepihu, podnim pločicama itd. Ako odlučite vratiti robu ili podnijeti pritužbu, a potplati pokazuju znakove hodanja ili (iako neznatne) istrošenosti, vaša pritužba se ne može prihvatiti. Kutija je dio proizvoda, a u slučaju povrata robe ili zamjene čak i kutija mora biti čista i u dobrom stanju kao i cipele unutar nje.
6. Ako se utvrdi da je vraćena roba oštećena na način koji ne može biti uzrokovan njenom proizvodnjom (ogrebotine, mrlje, otkinuti zatvarači itd.), ista roba će vam biti vraćena po vašoj cijeni.
Prije nego što se odlučite za podnošenje prigovora, pažljivo pročitajte Pravilnik za Prigovor, gdje ćete pronaći sve podatke potrebne za podnošenje prigovora te formulacije svih prava i obveza prodavatelja i kupca.
Jeste li sigurni da želite izvršiti ovu akciju?